Program

9:00-9:30 Regisztráció

9:30-11:30 Köszöntő és plenáris előadások

  • Az algoritmikus gondolkodás és a kódolás átalakuló szerepe a különböző országok oktatási rendszerében - Horváth Ádám, Edtech Magyarország
  • Élményinformatika a micro:bitek felhasználásával - Dr. Abonyi-Tóth Andor és Gaál Bence, ELTE Informatikai Kar, Média- és Oktatásinformatikai Tanszék
  • Code Week pályázatok 2024

11:20-11:45 szünet

11:45-13:20 Innovatív gyakorlatok szekciók (párhuzamos szekciók)

1. szekció (szekcióvezető: Skultéty Zoltánné)

2. szekció (szekcióvezető: Jánossy Zsolt, Lisztmaier Zsuzsanna)

  • Kódolás Fahéjjal, a mesebeli majmocskával: Hipik Angéla, Kispesti Deák Gimnázium
  • Játékpedagógia és programozás jelentősége a modern oktatásban: Kopasz Anikó, H-Didakt Kft.
  • Mesterséges intelligencia, robotok, micro:bit: Fehér Péter PhD, IKT MasterMinds Kutatócsoport
  • "Színes" kódolás (Ozobot, Intelino, Indi): Aknai Dóra Orsolya, IKT MasterMinds Kutatócsoport
  • AI a programozás segítője vagy megnehezítője? Kell-e programozást oktatni az AI korában?: Koren Balázs, BIT matektanár, KJBK Infinity alapító, ProSuli szakmai vezető

3. szekció (szekcióvezető: Piri Ildikó)

13:20-14:00 ebédszünet

14:00-14:30 Plenáris előadások

  • You are sCOOL – Iskolai nyílt napok a Trax-nél - Madar Eszter - Global Employee Experience Specialist, Trax Retail
  • AI a polcokon: Szkennelj, láss, győzz! - Dr. Tronka Krisztián - Senior Product Manager, Trax Retail

14:30-16:10 Workshop szekciók (gyakorlati foglalkozások párhuzamos szekciókban, a jelentkezők űrlapon foglalhatnak helyet az általuk választott foglalkozásra)

14:30-15:15:

  • A1: Élményalapú oktatás micro:bit-tel (fizikai számítástechnika 5-6. osztály) - Vígvári György, Alba Innovár
  • A2: Scottie Go! Basic a Digitális kultúra oktatásában - Simon Tamás, digitálisüzletág-vezető, Raabe Klett Oktatási Tanácsadó és Kiadó Kft.
  • A3: Digitális játszótér – Innovatív könyvtári projektek az Olvasóért Workshop a FSZEK, a Békés Megyei Könyvtár és a Somogyi-könyvtár együttműködésében
  • A4: Mesterséges intelligencia (gépi tanulási modell betanítása) micro:bittel - Klacsákné Tóth Ágota

15:25-16:10

  • B1: Élményalapú oktatás micro:bit-tel (fizikai számítástechnika 7-8. osztály) - Gerse István, Alba Innovár
  • B2: Játékok a mesterséges intelligenciával - Nádori Gergely, AKG, Tanárblog
  • B3: Szakkörtől a robotikaversenyig (WRO, Robotex - LEGO EV3 és Spike Prime, Arduino - Koren Balázs, BIT matektanár, KJBK Infinity alapító, ProSuli szakmai vezető
  • B4: Unplugged kódolás játéktára - fejlesztő játékok készítése - Bognár Amália Padlórobotok/unplugged kódolás Fb-csoport alapítója és Kemenesi Ágoston a Kukucska Gyermekek Rábaközi Játszóházának oktatója

16:10-16:30 Tombolasorsolás

Kiállítók: 

  • Békés Megyei Könyvtár, Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár, Somogyi Károly Városi és Megyei Könyvtár
  • H-Didakt Kft.
  • Pannon Egyetem, Digitális lét-Digitális kultúra Kutatócsoport
  • Raabe Klett Oktatási Tanácsadó és Kiadó Kft.
  • Vígvári Rendszerház

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!